Ułatwienia dostępu

RODO - facebook

Klauzula informacyjna

 

W związku z obowiązującym od 25 maja 2018 r. Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej RODO).

 

ADMINISTRATOR DANYCH

 

 

Administratorem danych osób korzystających z fanpage jest  PZS w Błaszkach, reprezentowany przez Dyrektora. a także, jako współodpowiedzialny za przetwarzanie danych osób korzystających z fanpage , komunikatora Messenger, administrator portalu Facebook. Więcej informacji na temat przetwarzania danych przez Facebook można znaleźć pod adresem https://www.facebook.com/about/privacy/update
INSPEKTOR OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub pisemnie na adres administratora.
CELE PRZETWARZANIA I PODSTAWA PRAWNA Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w celu:

 

-administrowania  fanpage’m w tym także udzielania odpowiedzi na zamieszczane przez Panią/Pana posty i komentarze, oraz nadzoru nad treściami publikowanymi przez użytkowników

– udzielania odpowiedzi na zapytania kierowane poprzez komunikator Messenger –

– realizacji innych prawnie uzasadnionych interesów Administratora., za które Administrator uznaje w szczególności możliwość dochodzenia i obrony roszczeń,

Prowadzone przez Administratora przetwarzanie odbywa się na podstawie przepisu art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, tj. w celu realizacji określonych wyżej, prawnie uzasadnionych interesów Administratora.

Państwa dane osobowe przetwarzane mogą być również na podstawie odrębnie udzielonej zgody w zakresie i celu określonym w treści zgody i przez czas do wycofania zgody (podstawa z art. 6 ust. 1 lit a. RODO);

Ponadto informujemy, że administrator portalu Facebook jako dostawca narzędzi związanych z fanpage oraz komunikatora Messenger, jest podmiotem współodpowiedzialnym za przetwarzanie danych osób korzystających z fanpage lub komunikatora Messenger, który może przetwarzać ich dane we własnych celach oparciu o inne podstawy prawne.

 ODBIORCY DANYCH Twoje dane osobowe podawane na portalu Facebook w związku z korzystaniem z fanpage, lub przekazywane za pośrednictwem komunikatora Messenger mogą być dostępne dla administratora tego portalu. Jednocześnie wszelkie dane osobowe zawarte w komentarzach zamieszczanych na fanpage mogą być również dostępne dla innych użytkowników portalu Facebook.  Ponadto dane mogą być udostępniane podmiotom zajmującym się obsługą i utrzymaniem systemów informatycznych oraz serwisów internetowych, w tym świadczącym usługi z zakresu obsługi fanpage’a w mediach społecznościowych, jednakże wyłącznie w odpowiednim zakresie i na podstawie umów o powierzeniu przetwarzania danych osobowych z nimi zawartych, co zapewnia bezpieczeństwo Państwa danych.
KATEGORIE DANYCH Wśród kategorii przetwarzanych danych znajdują się: identyfikator osoby pod którym funkcjonuje ona na portalu Facebook (tj. najczęściej imię i nazwisko), udostępniane przez Państwa na Państwa profilu na portalu Facebook dane (w tym zdjęcia profilowe i inne widoczne dla innych użytkowników portalu Facebook zdjęcia oraz wpisy, treść Państwa komentarzy, anonimowe dane statystyczne dotyczące osób odwiedzających fanpage’a, dostępne za pomocą funkcji udostępnionych przez portal Facebook stosownie do niepodlegających zmianie warunków korzystania z serwisu Facebook, gromadzone dzięki „plikom cookies”.
PRZYSŁUGUJĄCE PRAWA W związku z przetwarzaniem danych osobowych posiada Pani/Pan prawo do dostępu do Pani/Pana danych oraz prawo żądania ich sprostowania, ich usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania.

 

W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest przesłanka prawnie uzasadnionego interesu posiadasz prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.

PRAWO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORCZEGO Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych na niezgodne z RODO przetwarzanie Państwa danych osobowych przez Administratora.

 

Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO), ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

PRZEKAZANIE DANYCH Może dojść do przekazania danych osobowych do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego na określonych przez portal Facebook, niepodlegających zmianie zasadach dotyczących transferu danych (dostępnych pod adresem: https://www.facebook.com/about/privacy). PZS w Błaszkach jako administrator może przekazywanie Państwa dane jedynie podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
ZAUTOMATYZOWANE PODEJMOWANIE DECYZJI, PROFILOWANIE W trakcie przetwarzania Pani/Pana danych osobowych przez PZS w Błaszkach nie dochodzi do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania.
OKRES ARCHIWIZACJI Dane osobowe są przechowywane do zakończenia celu w jakim zostały zebrane w szczególności przez okres w jakim jesteś użytkownikiem fanpage lub do czasu zgłoszenia przez Pana/Panią sprzeciwu wobec przetwarzania danych.  Dane zawarte w postach lub komentarzach mogą być przetwarzane do momentu ich usunięcia.  Dodatkowo własne okresy przechowywania danych może stosować administrator portalu Facebook.

RODO

Klauzula informacyjna

Na podstawie art. 13 ust. 1 i ust. 2, art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.4.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO),

Informuję, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Zespół Szkół  z siedzibą w Błaszkach,  przy Pl. Leona Sulwińskiego zwany dalej Administratorem. Administrator prowadzi operacje przetwarzania Pani/Pana danych osobowych. Inspektorem danych osobowych u Administratora jest Michał Skibiński, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu -zgodnie ze szczególnymi przepisami prawa, w szczególności Prawem oświatowym i dane nie będą udostępniane podmiotom innym niż uprawnione na mocy przepisów prawa.
  3. Podanie danych Pani/Pana jest niezbędne do realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze zgodnie z Prawem oświatowym i przepisami kompetencyjnymi. 
  4. Posiada Pani/Pan prawo do:
    • żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych, chyba, że ADO może przetwarzać dane na podstawie szczególnych przepisów prawa m.in. Prawa Oświatowego
    • wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania, chyba, że ADO może przetwarzać dane na podstawie szczególnych przepisów prawa m.in. Prawa Oświatowego
    • przenoszenia danych, chyba, że ADO może przetwarzać dane na podstawie szczególnych przepisów prawa m.in. Prawa Oświatowego
    • wniesienia skargi do Prezesa   Urzędu   Ochrony   Danych   Osobowych,
    • prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, chyba, że ADO może przetwarzać dane na podstawie szczególnych przepisów prawa, tj.
  5. Dane nie będą udostępniane podmiotom innym niż uprawnione na mocy przepisów prawa.
  6. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu,
  7. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z przepisami kompetencyjnymi z zkaresu  archiwzacji.

 

 

Klauzula Informacyjna – monitoring

Obowiązek informacyjny

 

  1. Dyrektor Powiatowego Zespołu Szkół w Błaszkach – Administrator Danych Osobowych monitoringu wizyjnego.
  2. W celu należytej ochrony danych osobowych, Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pod adresem e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  3. Monitoring wizyjny jest prowadzony wyłącznie w celu zapewnienia bezpieczeństwa wszystkich osób i mienia. Monitoring prowadzony jest w oparciu o Art. 108a Prawo oświatowe ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r (Dz.U.2020.910 t.j.), Kodeks pracy ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. (Dz.U.2020.1320 t.j.) oraz „Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwane dalej RODO)”
  4. Odbiorcami danych z monitoringu mogą być podwykonawcy świadczący na rzecz administratora usługi w zakresie ochrony osób i mienia oraz dostawcy sprzętu i oprogramowania w niezbędnym zakresie. W pozostałym zakresie dane z  monitoringu wizyjny nie będzie przekazywany innym podmiotom z wyjątkiem tych, które są uprawnione do ich uzyskania na podstawie przepisów obowiązującego prawa.
  5. Monitoring wizyjny będzie przechowywany przez ok 30 dni.
  6. Każdemu przysługuje prawo:
    1. dostępu do treści swoich danych, w uzasadnionych przypadkach
    2. wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Urząd Ochrony Danych Osobowych Stawki 2, 00-193 Warszawa
  7. Dane z monitoringu nie są poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym nie są poddawane profilowaniu ani nie są przekazywane poza EOG czy do organizacji międzynarodowych.

Deklaracja dostępności

Powiatowy Zespół Szkół w Błaszkach zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej https://zsp-blaszki.pl  

Daty publikacji i aktualizacji

Data publikacji strony internetowej: 13.11.2016r.

Data ostatniej istotnej aktualizacji 09.03.2024r.

Status pod względem zgodności z ustawą

 Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej:

  • nie wszystkie dokumenty wygenerowane przez inne podmioty są dostępne cyfrowo, ponieważ zostały przekazane wyłącznie w formie papierowej,
  • filmy nie posiadają napisów dla osób z dysfunkcją słuchu,
  • brak opisów alternatywnych dla części zdjęć i grafik,
  • linki prowadzące do dokumentów do pobrania nie zawierają informacji o ich języku, formacie oraz rozmiarze.

Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności

  • Deklarację sporządzono dnia: 14.03.2024r.
  • Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 14.03.2024r.

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe 

Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Magdalena Zakęs 

email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

telefon: 43 8292088

Każdy ma prawo: 

  • zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej lub jej elementu,
  • wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

Żądanie musi zawierać: 

  • dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
  • wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
  • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.

Skargi i odwołania

Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres: 

Organ nadzorujący: Powiatowy Zespół Szkół w Błaszkach

adres: Powiatowy Zespół Szkół w Błaszkach, pl. L. Sulwińskiego 31, 98-235 Błaszki

email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

telefon: 43 8292088

Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

Wejście główne do szkoły od Placu Leona Sulwińskiego oraz 3 wejścia od ulicy Szkolnej ograniczają schody, brak podjazdu dla osób niepełnosprawnych. Na parterze budynku przestrzenie komunikacyjne wolne są od barier co umożliwia osobom ze szczególnymi potrzebami dotarcie do pomieszczeń obsługi interesantów (portiernia, sekretariat i dział administracji znajdują się na parterze) oraz innych pomieszczeń, w których prowadzone są zajęcia. Na budynek szkoły składają się 3 bloki i sala gimnastyczna połączone korytarzami – łącznikami. Każdy z 3 bloków posiada 4 kondygnacje: piwnica, parter, I piętro, II piętro.  W szkole znajdują się informacje o rozkładzie pomieszczeń – tablice informacyjne. Szkoła posiada oznakowanie dróg ewakuacyjnych, instrukcje dla pracowników z zakresu ochrony przeciwpożarowej, zasad postępowania na wypadek ewakuacji.  3 wejścia do budynku od strony ogrodu szkolnego są bezstopniowe. W budynku nie ma windy, brak pochylni, platform, informacji głosowych, pętli indukcyjnych oraz toalet dla osób niepełnosprawnych. W sąsiedztwie budynku szkoły znajduje się miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych. Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem. Brak możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego. W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Braille’a ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.

O nas

Powiatowy Zespół Szkół w Błaszkach składa się z trzech szkół:

  1. Liceum Ogólnokształcące im. Wojska Polskiego w Błaszkach
  2. Technikum w Błaszkach:

– informatyczne

– ekonomiczne

– rachunkowości

  1. Branżowa Szkoła I stopnia w Błaszkach- klasa wielozawodowa

 

Dyrektor  – mgr inż. Magdalena Zakęs

Sekretarz szkoły - WiolettaNowacka

———————
98-200 Sieradz, ul. Piłsudskiego 5,
tel : +48 43 822 40 22
e- mail: pzs.sekretariat@zsp-blaszki.pl
adres do e-Doręczeń: .........................

Pliki Cookies

Ta strona używa plików cookies, aby zapewnić Ci lepsze doświadczenie. Korzystając z niej, wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz zmienić ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce.

Dowiedz się więcej